Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Θεσσαλονίκη: Πιάτσες ταξί στο αριστερό τμήμα της Τσιμισκή..!

ΤΗΣ ΝΤΟΝΙΑΣ ΚΑΝΙΤΣΑΚΗ
Μια νέα πρόταση ρίχνουν στο τραπέζι οι ταξιτζήδες σχετικά με τις πιάτσες τους και με στόχο να μπει φρένο στο μπάχαλο
που προκαλείται στο κυκλοφοριακό στη Θεσσαλονίκη από τις ατέλειωτες ουρές των ταξί.
Οι ιδιοκτήτες ταξί ζητούν από το δήμο Θεσσαλονίκης να δώσει το «πράσινο φως», ώστε να δημιουργηθούν πιάτσες στα αριστερά της οδού Τσιμισκή. Με τον τρόπο αυτό θεωρούν ότι θα περιοριστούν στο ελάχιστο τα προβλήματα που δημιουργούνται σήμερα στη λεωφορειολωρίδα, όπου τα ταξί σχηματίζουν τεράστιες ουρές, δημιουργώντας αυτοσχέδιες πιάτσες και μπλοκάροντας την κυκλοφορία των λεωφορείων και όχι μόνο.

Ανάλογη ρύθμιση ζητούν να γίνει και στη Βασιλίσσης Ολγας. Στο πακέτο των προτάσεών τους περιλαμβάνονται λύσεις και για την οδό Εγνατία, αλλά και την Κωνσταντίνου Καραμανλή, όπου σήμερα δεν υπάρχουν πιάτσες, αφού ο δρόμος θεωρείται ταχείας κυκλοφορίας. Σκοπός τους είναι να υπάρξει συνολική λύση στο ζήτημα που αφορά τη στάθμευση των ταξί όσο αναμένουν πελάτη.

Νόμιμες θέσεις
«Είναι γεγονός ότι τα ταξί, μέσα σε αυτήν την περίοδο της τρομερής κρίσης και της πρωτοφανούς αναδουλειάς, μη έχοντας άλλες επιλογές, δημιουργούν αυτοσχέδιες πιάτσες και προκαλούν πρόβλημα στην κυκλοφορία. Εχουμε καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στο δήμο Θεσσαλονίκης, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα αυτά. Θεωρούμε ότι λύση μπορεί να υπάρξει, όταν δημιουργηθούν νόμιμες πιάτσες με πολλές θέσεις για τα ταξί», αναφέρει ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Θεσσαλονίκης «Ο Ερμής», Κώστας Γιαννακάκης.
Ο ίδιος επισημαίνει ότι έχει ανοίξει κύκλος διαλόγου με τον κεντρικό δήμο, ενώ οι προτάσεις του «Ερμή» έχουν κωδικοποιηθεί, αφού κατατέθηκαν γραπτώς. «Ενημερώσαμε για τις προτάσεις μας και τον ΟΑΣΘ, στη λειτουργία του οποίου δημιουργούμε προβλήματα, ώστε να τοποθετηθεί, ενώ ενήμερη είναι και η Τροχαία Θεσσαλονίκης», επισημαίνει ο κ. Γιαννακάκης.

Ανατρεπτική πρόταση

Ανατρεπτική χαρακτηρίζει την πρόταση του «Ερμή» ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε θέματα Κυκλοφορίας, Στάθμευσης και Οδικής Σήμανσης Θεσσαλονίκης, συγκοινωνιολόγος Γιώργος Δημαρέλος. «Η πρόταση των ταξιτζήδων για τη λειτουργία τους σε βασικούς οδικούς άξονες, όπως είναι η Τσιμισκή και η Β. Ολγας, είναι ανατρεπτική. Τυχόν υλοποίησή της θα πρέπει να συνοδευτεί από λύσεις σε ζητήματα φορτοεκφορτώσεων και γι' αυτό την εξετάζουμε με μεγάλη προσοχή», επισημαίνει ο κ. Δημαρέλος.
Ο ίδιος ωστόσο επισημαίνει ότι, με βάση τις δεσμεύσεις των ταξιτζήδων αλλά και την κοινή λογική, αν δημιουργηθούν πιάτσες ταξί στα αριστερά της Τσιμισκή και της Β. Ολγας, τότε θα καταργηθούν άμεσα οι αυτοσχέδιες πιάτσες που λειτουργούν στα δεξιά των συγκεκριμένων δρόμων, αφού οι ίδιοι οι ταξιτζήδες θα ελέγχουν τους συναδέλφους τους σε περίπτωση που επιχειρήσουν να παρανομήσουν.

Η πρόταση
Ο «Ερμής» προτείνει για την οδό Τσιμισκή οι υπάρχουσες εσοχές στη λεωφορειολωρίδα να χρησιμοποιούνται μόνο για αποβίβαση επιβατών και να γίνουν οι εξής νέοι χώροι: α) από Δ. Γούναρη έως Νικηφόρου Φωκά, β) από Αριστοτέλους έως Καρόλου Ντηλ και γ) από Αγίας Σοφίας έως Κούσκουρα.
Προτείνουν μάλιστα η τελευταία πιάτσα να συνδεθεί με αυτήν της Μητροπόλεως με επέκταση για χώρο στάθμευσης επί της Αγίας Σοφίας, από Μητροπόλεως έως Τσιμισκή.
Τρεις πιάτσες ζητούν οι ταξιτζήδες και για την οδό Β. Ολγας: α) από το ύψος της 25ης Μαρτίου έως την οδό Λασκαράτου, β) από το ύψος της Γραβιάς έως την οδό Παπακυριαζή και γ) στη δεξιά πλευρά της Β. Ολγας, η υπάρχουσα εσοχή μετά την Καλλιδοπούλου να επεκταθεί και πίσω από αυτή για ακόμα τρία αυτοκίνητα. Επισημαίνουν μάλιστα ότι κατασκευαστικά ο χώρος είναι ήδη έτοιμος.
Για την οδό Εγνατία ο «Ερμής» προτείνει να δημιουργηθεί πιάτσα στο ύψος της Αριστοτέλους, με φορά των αυτοκινήτων προς το Σιντριβάνι, εντός του ημικυκλίου, με ενδιάμεση διακοπή στο κέντρο. Επίσης, με κατεύθυνση προς ανατολικά, μετά την Παλαιών Πατρών Γερμανού, κατασκευή μιας εσοχής με χωρητικότητα ένα αυτοκίνητο, που θα συνδέεται με τον υπάρχοντα χώρο στάθμευσης που ήδη υπάρχει στην Π.Π. Γερμανού.
Για την Κ. Καραμανλή, τέλος, ζητούν πιάτσες α) με φορά προς το κέντρο πριν από την Π. Συνδίκα για τέσσερα οχήματα, β) με φορά προς το κέντρο πριν από την 25ης Μαρτίου επίσης για τέσσερα οχήματα και γ) πάλι με φορά προς το κέντρο, πριν από τη Μ. Μπότσαρη, για τέσσερα οχήματα.

http://www.efenpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...