Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Απάντα το Ρ/ΤΑΞΙ Ναυπάκτου για τη διεύρυνση ορίων..!

Μετά το ρεπεορτάζ του AgrinioNet.gr σχετικά με τη διπλή ταρίφα στα ταξί και όσα συμβαίνουν με τη διεύρυνση των ορίων στους δήμους το Σωματείο Ράδιο Ταξί Ναυπάκτου
έστειλε στο site ενημέρωση για το τι συμβαίνει στο συγκεκριμένο θέμα. 

Στην επιστολή που έλαβε το AgrinioNet.gr χρησιμοποιήθηκε σκληρή γλώσσα επειδή όπως μας ενημέρωσαν στη συνέχεια τόσο ο πρόεδρος όσο και ο γραμματέας του Δ.Σ του Σωματείου Ράδιο Ταξί Ναυπάκτου, θεώρησαν πως το ρεπορτάζ γράφτηκε από κάποιους που διατηρούν ταξί σε Τοπικά Διαμερίσματα. 

Όπως ήταν φυσικό ενημερώθηκαν ότι κάτι τέτοιο δεν είναι αληθές και πως το ρεπορτάζ έγινε από τη Δ. Λαοπόδη. Μετά από αυτό σε νέο δελτίου τύπου προς το site διευκρινίζουν ότι «Το Σωματείο μας, στα πλαίσια της ακριβούς αλλά και δίκαιης αντιμετώπισης και τοποθέτησής του, εν τέλει, επί όλων των ζητημάτων που αφορούν εμάς ως Σωματείο αλλά και τον κλάδο μας γενικότερα, διευκρινίζει προς οποιονδήποτε εμπλεκόμενο ή ενδιαφερόμενο ότι :

"Ουδεμία διάθεση είχε να θίξει ή να προκαλέσει το site “agrinionet.gr”, το οποίο ευχαρίστως φιλοξενεί τις θέσεις διαφόρων πολιτών επί ποικίλων ζητημάτων.
Η διευκρίνιση αυτή γίνεται προς άρσην κάθε κακόβουλης ή σκόπιμης παρεξηγήσεως.
Άλλωστε, η έγγραφη τοποθέτησή μας, πηγάζει από τη θεσμική μας υποχρέωση προστασίας των ταξί, από κάθε περιφερειακό ή εσωτερικό συγκεκαλυμμένο εχθρό..."
Η απάντηση λοιπόν του Ράδιο Ταξί Ναυπάκτου σχετικά με το θέμα αναφέρει «
Σε site με την επωνυμία agrinionet.gr αναρτήθηκε ένα ανυπόγραφο κείμενο στις 12 Νοεμβρίου 2012 με τίτλο “Μέγα θέμα με τη διπλή ταρίφα των ταξί” που χρήζει απαντήσεως, διότι πέραν του ότι είναι επίδειξη εμπάθειας και αμάθειας, δείχνει με πομπώδη τρόπο και άσχετους βερμπαλισμούς την ιδιοτέλεια του γράφοντος. Κι αμέσως εξηγούμαστε, ως υπεύθυνοι επαγγελματίες και Διοικητικοί εκπρόσωποι.

1. Ποιος πιστοποιεί ως “μέγα” θέμα, την ανικανότητα (για μια φορά ακόμη) να πεισθεί ολόκληρο Περιφερειακό Συμβούλιο για τα τερτίπια μιας ομάδος επιτηδείων, με μόνη απασχόληση το πώς θα αρπάξουν μεταφορικό έργο από τις κύριες έδρες του Νομού ;
2.   Στην Αιτωλοακαρνανία, κύριοι, δεν έχει σταματήσει ο χρόνος όπως ισχυρίζεστε. Η δουλειά μας έχει σταματήσει και προσπαθείτε με τα τεχνάσματα που καλώς μηχανεύεστε χρόνια τώρα, να ξεκλέψετε κανέναν πελάτη. Αν έχει σταματήσει κάτι ως προς την αντίδρασή σας, αυτό λέγεται αμηχανία και σας βασανίζει επί πεντάμηνο, όπως ομολογείτε παρακάτω (από 08/06/2012).
3. Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 3 παρ. 1 του Ν. 3109/2003, ισχύει : Τα Ε.Δ.Χ αυτοκίνητα, τα οποία είχαν έδρα δήμο ή κοινότητα, που καταργήθηκε και συνενώθηκε σε νέο δήμο ή κοινότητα με τις διατάξεις του άρθρου 1 του Ν. 2539/1997 (ΦΕΚ 244 Α') και δεν έχουν αλλάξει μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος έδρα κατ' εφαρμογή του Ν. 2801/2000, διατηρούν ως έδρα το Δ.Δ., που υπήχθη στο διευρυμένο δήμο και στο οποίο είχαν την έδρα τους προ της ισχύος του Ν. 2801/2000 (ΦΕΚ. 46 Α').
Σας γνωρίζουμε επίσης ότι την κάθε άδεια Ε.Δ.Χ, την διέπει το νομικό και νομολογιακό καθεστώς που ίσχυε κατά την χορήγησή της. Εν προκειμένω, οι χορηγηθείσες στους περιφερειακούς άδειες, διέπονται από τη διάταξη του άρθρου 1 του Ν. 1437/1984 που ορίζει ρητώς, ότι κάθε Ε.Δ.Χ αυτοκίνητο πρέπει να έχει έδρα μία διοικητική μονάδα ...
Λοιπόν, δια της καταργήσεως της κάθε κοινότητος με τη διάταξη του άρθρου 1 του Ν. 2539/1997 όπως προαναφέρθηκε, ως έδρα των υπαρχόντων περιφερειακών Ε.Δ.Χ αυτοκινήτων, υποχρεωτικά πρέπει να μείνει το Δ.Δ. τους. Κι αυτό, διότι πέρα των ανωτέρω εκτεθέντων, τα όρια του κάθε νέου δήμου, όπως προέκυψαν από την αλλαγή που έγινε στον τρόπο διοικήσεως της χώρας μας, είναι διοικητικά και μόνο! 

Όχι χωροταξικά. Δεν έφυγε κανένα σπίτι από τις νέες περιοχές να έλθει πιο κοντά! Όπως δεν έφυγε ούτε σχολείο, ούτε Κ.Ε.Π. , ούτε σταθμός αστυνομίας κ.λ.π. Όταν παίρνατε τις άδειες, με τις διαδικασίες που καλά γνωρίζουν οι περισσότεροι, τις παίρνατε διότι ήταν άγονη η περιοχή, διότι η συγκοινωνία δεν εξυπηρετούσε, διότι δεν ήταν συμφέρον το ταξί της κύριας έδρας, και άλλα τέτοια. Τώρα, ποιοι λόγοι εξέλειπαν και ζητάτε να ανοιχτούν οι αγκαλιές των κύριων εδρών ; 
Τώρα πως θα εξυπηρετηθεί ο κάθε φουκαράς των Τ.Δ. ;
Είναι γνωστό ότι οι κοινότητες ασκούσαν πριν καταργηθούν ως Ν.Π.Δ.Δ σημαντικές αρμοδιότητες, οι οποίες παρείχαν συγκοινωνιακό έργο και επηρέαζαν τη ζωή των πολιτών. Συγχρόνως η κάθε κοινότητα ή Δ.Δ ως φορέας δημόσιας εξουσίας και εκτελεστής διαφόρων έργων ανάπτυξης, ήταν το επίκεντρο οικονομικής δραστηριότητος.
Δια της καταργήσεως των κοινοτήτων με τη διάταξη του άρθρου 1 του Ν. 2539/1997, ποιες από τις δραστηριότητες μεταφέρθηκαν για να μεταφερθεί δυνητικά και το Ε.Δ.Χ ; ;
Εδώ, επιβάλλεται από την κοινή λογική να προτρέψουμε τους περιφερειακούς, αν θεωρούν φρόνιμο και πράγματι κόπτονται για το κοινό που δικαιούνται, να πηγαινοέρχονται από και προς την έδρα τους με μονή ταρίφα, ευσπλαχνιζόμενοι τον κόσμο τους. Ας μην κάνουν λόγο για τους υπολοίπους όμως, δεν τους ανήκουν.
Εμείς θα δούμε πώς θα συγκρατήσουμε το δικό μας κοινό. Δεν χρειαζόμαστε υποδείξεις σε επίπεδο Δήμου...

4. Επειδή επιχειρηματολογείτε με γνώμονα την Αχαΐα, γνωρίζετε ή όχι ότι διαθέτει στόλο περί τα 780 ταξί ; Και πόσα παρακαλώ απορρόφησε ; Πέντε (5) τον αριθμό!! Δηλαδή ένα κουνούπι στην προβοσκίδα του ελέφαντα...Παρεμπιπτόντως, η άδεια των Βραχναιίκων πωλείται από την επομένη της αλλαγής!! Τόσος καημός..! Στην Ναύπακτο όμως, εν συνόλω 27 οχημάτων της κύριας έδρας, με την δική σας μπακαλίστικη αριθμητική, γίνονται αμέσως – αμέσως 46! Χωρίς λιμάνια, σταθμούς τρένων, στρατό και άλλους δυνητικούς πόρους για να βγει το μεροκάματο.
Ας μη μιλήσουμε για το Μεσολόγγι και την Αμφιλοχία καλύτερα. Ο υπερκορεσμός των αδειών, δεν μπορεί να θίγει αυτούς που έτυχαν στην μεγάλη κύρια έδρα. Γιατί δεν μιλάτε για την έδρα του Αιγίου, που απορρόφησε 18 άδειες και τώρα κλαίνε με μαύρο δάκρυ ;

5. Επειδή αναφέρεστε σε κατηγορίες πολιτών (α' και β'), επιτρέψτε μας τον σχολιασμό στην διατύπωσή σας ως ατυχή. Επιεικώς ατυχή! Διότι μέχρι τώρα, κάνατε πλιάτσικο στις έδρες μας, άκριτα και ανεξέλεγκτα εντελώς! Τώρα με την οικονομική πραγματικότητα στο ναδίρ, θέλετε να γίνουμε όλοι ένας κεφτές ;! Μέχρι σήμερα διαλέγατε (και κλέβατε!) το καλό και παχυλό μίσθωμα. Τώρα σας πήρε ο πόνος για τον ταξικό διαχωρισμό ; ΑΙΔΩΣ !!
6. Γράφετε, παρακάτω, ότι είναι σε αναμονή, συνεδρίαση αρμόδιας επιτροπής στο Μεσολόγγι για τη διεύρυνση των ορίων των εδρών.
Δεν χωράει το λογικό σας ότι αυτή η διεύρυνση γίνεται μονομερώς και προαιρετικά ; Αφού το ομολογείτε αμέσως παρακάτω, ότι είναι ζήτημα και συνεννόησης ! Βεβαίως, αυτό δεν εγγίζει μόνο το Ρ/Τ Αγρινίου αλλά όλα τα Ρ/Τ του Νομού και κύρια τα Σωματεία.

Με λάθος κιόλας στη διατύπωση, γράφοντας για δύο πλευρές, αυτή του Ράδιο-ταξί Αγρινίου και των Ε.Δ.Χ. Λες και τα οχήματα του Ρ/Τ δεν είναι Ε.Δ.Χ.!
Κι αμέσως παρακάτω, ως επίλογο, ο συντάκτης του άρθρου, κάνει λόγο για την επιβάρυνση των δύο ευρώ ανά κλήση ως αρνητικό παράγοντα. Γνωρίζει όμως ο συντάκτης ή οι περιφερειακοί αστέρες ότι κάτι τέτοιο είναι υποχρέωση των Ραδιοδικτύων από την Ε.Ε.Τ.Τ. ; Πως θα λειτουργήσουν οι υπάρχοντες σταθμοί ανά την Ελλάδα, με τόσα έξοδα ; Γνωρίζουν οι περιφερειακοί πλιατσικολόγοι να μας πουν πώς θα συντηρηθεί ένας Ραδιοσταθμός για να μιλάει άμεσα ο πελάτης, όλο το 24ωρο κι όχι μόνο για εξυπηρέτηση με τα ταξί, αλλά και πληροφορίες για φαρμακεία, πρατήρια κ.α.
Αυτή είναι, κύριοι, η ύπουλη μορφή διχόνοιας και διάσπασης που σας έχει απομείνει, για να ελπίζετε ότι κάτι θα κερδίσετε. Σαν το λύκο, που στην αναμπουμπούλα χαίρετε, όπως λέει ο σοφός μας λαός !
Για επίλογο, αφήσατε μια πρακτική στην οποία διαπρέπετε, ομολογουμένως. Σπείρε-σπείρε καρτούλες, κάτι θα μείνει . Κόβουμε και λίγο-πολύ τις τιμές και ελπίζουμε με το κινητό να βγάλουμε κάτι. Ο κοσμάκης ταξί τα βλέπει όλα. Που να ξέρουν οι ενδιαφερόμενοι ποιος δικαιούται κ.α. Τη δουλειά τους θέλουν να κάνουν.

Υ.Σ.    Ας μην γίνεται λόγος για συναδελφοσύνη! Ντροπή. Τη συναδελφοσύνη τους την έδειξαν και την δείχνουν οι περιφερειακοί, με τη συμμετοχή τους στις απεργίες του κλάδου... Όλος ο κλάδος απεργεί κι αυτοί τρίβουν τα χέρια τους για την εφήμερη κονόμα ! “Άρπαξε κι ας είναι και ρώγες” λέει πάλι  ο σοφός λαός.

Με την πεποίθηση ότι εκφράζουμε όλα τα Ρ/Τ του Νομού και τα Σωματεία των κύριων εδρών, διατελούμε πρόθυμοι.


Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ        Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΧΤΥΠΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ    ΜΠΑΝΙΑΣ ΘΩΜΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε την άποψή σου...