Η οργή των Ελλήνων για την τιμωρητική συμπεριφορά που
Σάββατο 31 Μαρτίου 2012
Πρώτη με διαφορά η ΝΔ -Ποιοι προηγούνται στη Β' Αθηνών..!
Πώς διαμορφώνεται μἐχρι στιγμής ο πολιτικός χάρτης, ποιοι υποψήφιοι «παίρνουν κεφάλι» στη Β'Αθηνών
Μεγάλες απώλειες αναμένεται να υποστεί ο δικομματισμός στις προσεχείς εκλογές, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των μετρήσεων της κοινής γνώμης.
Μεγάλες απώλειες αναμένεται να υποστεί ο δικομματισμός στις προσεχείς εκλογές, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των μετρήσεων της κοινής γνώμης.
Με βάση τις δημοσκοπήσεις των
ΠΟΕΙΑΤΑ..30/03/2012 -Πρακτικό - Έκθεση της Επιτροπής - Οι τελευταίες ρυθμίσεις στο νομοσχέδιο για τα ταξί..!
Οι τελευταίες ρυθμίσεις στο νομοσχέδιο για τα ταξί
Τελείωσε σήμερα η συζήτηση στη Βουλή σχετικά με το νομοσχέδιο που αφορά τα ταξί. Από το αρχικό κείμενο που δόθηκε για διαβούλευση δεν υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις, τέτοιες που να αλλοιώνουν τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου το οποίο αναμένεται να γίνει νόμος του κράτους την επόμενη εβδομάδα. Οι αλλαγές αυτές αφορούν τα εξής:
Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 30/03/2012 - Οι τελευταίες ρυθμίσεις στο νομοσχέδιο για τα ταξί.
Οι τελευταίες ρυθμίσεις στο νομοσχέδιο για τα ταξί
Τελείωσε σήμερα η συζήτηση στη Βουλή σχετικά με το νομοσχέδιο που αφορά τα ταξί. Από το αρχικό κείμενο που δόθηκε για διαβούλευση δεν υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις, τέτοιες που να αλλοιώνουν τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου το οποίο αναμένεται να γίνει νόμος του κράτους την επόμενη εβδομάδα. Οι αλλαγές αυτές αφορούν τα εξής:
Α) για την Αθήνα η αντιστοιχία Ταξί ανά 1000 κατοίκους είναι 3 άδειες, με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,5 κατόπιν υπόδειξης του οικείου Περιφερειάρχη.
Στη Θεσσαλονίκη είναι 1,8 με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,7 (με παρέμβαση του κ. Λυμπερόπουλου με την οποία είναι σύμφωνη η ΝΔ γίνεται προσπάθεια να μειωθεί στο 0,5) και στην υπόλοιπη περιφέρεια 1,5 ταξί με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,5.
Στη Θεσσαλονίκη είναι 1,8 με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,7 (με παρέμβαση του κ. Λυμπερόπουλου με την οποία είναι σύμφωνη η ΝΔ γίνεται προσπάθεια να μειωθεί στο 0,5) και στην υπόλοιπη περιφέρεια 1,5 ταξί με δυνατότητα αύξησης από 0,1 έως 0,5.
Β) Με απόφαση του περιφερειάρχη θα γίνονται συνενώσεις εδρών όπου αυτό απαιτείται εντός του ίδιου Δήμου.
Ο νέος αριθμός των αδειών θα υπολογίζεται με βάση τον μόνιμο πληθυσμό της έδρας σύμφωνα με την τελευταία απογραφή και το σύνολο των διανυκτερεύσεων κατά τα τρία τελευταία χρόνια.
Γ) Αυτοκίνητα Ταξί που έχουν έδρα Αθήνα, Θεσσαλονίκη αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 15 ετών αν έχουν κυβισμό μηχανής μέχρι 1950 κυβικά και με τη συμπλήρωση 18 ετών αν έχουν 1950 και πάνω κυβικά εκατοστά.
Τα αυτοκίνητα Ταξί με έδρα την περιφέρεια, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 20 ετών ενώ τα Ταξί που έχουν έδρα με πληθυσμό λιγότερο των 3000 κατοίκων αποσύρονται με την συμπλήρωση 24 ετών.
Γ) Αυτοκίνητα Ταξί που έχουν έδρα Αθήνα, Θεσσαλονίκη αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 15 ετών αν έχουν κυβισμό μηχανής μέχρι 1950 κυβικά και με τη συμπλήρωση 18 ετών αν έχουν 1950 και πάνω κυβικά εκατοστά.
Τα αυτοκίνητα Ταξί με έδρα την περιφέρεια, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση 20 ετών ενώ τα Ταξί που έχουν έδρα με πληθυσμό λιγότερο των 3000 κατοίκων αποσύρονται με την συμπλήρωση 24 ετών.
Δ ) Η δυνατότητα συγκέντρωσης μεγάλου αριθμού αδειών ΤΑΞΙ, στην Περιφέρεια μειώνεται από 10% σε 5% και στην Αθήνα από 5% σε 3%.
Ε) Για τα ειδικά οχήματα από 6 έως 9 θέσεων, θα βγουν 100 άδειες στην Αθήνα οι 30 θα αφορούν ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα για τη μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες , στη Θεσσαλονίκη το αντίστοιχο ποσοστό είναι 50 άδειες άρα 15 για ΑΜΕΑ και στην περιφέρεια 10 άδειες ειδικών Ταξί και για τα ΑΜΕΑ τρείς.
Αν αυτές οι άδειες δεν καλυφθούν από τις υπάρχουσες των ιδιοκτητών ταξί τότε αυτές θα χορηγούνται κατά προτεραιότητα σε πολύτεκνους, τρίτεκνους με ανήλικα τέκνα καθώς και φυσικά πρόσωπα που έχουν τέκνα με αναπηρία σε ποσοστό άνω του 67%.
Ε) Για τα ειδικά οχήματα από 6 έως 9 θέσεων, θα βγουν 100 άδειες στην Αθήνα οι 30 θα αφορούν ειδικά διασκευασμένα αυτοκίνητα για τη μεταφορά ατόμων με ειδικές ανάγκες , στη Θεσσαλονίκη το αντίστοιχο ποσοστό είναι 50 άδειες άρα 15 για ΑΜΕΑ και στην περιφέρεια 10 άδειες ειδικών Ταξί και για τα ΑΜΕΑ τρείς.
Αν αυτές οι άδειες δεν καλυφθούν από τις υπάρχουσες των ιδιοκτητών ταξί τότε αυτές θα χορηγούνται κατά προτεραιότητα σε πολύτεκνους, τρίτεκνους με ανήλικα τέκνα καθώς και φυσικά πρόσωπα που έχουν τέκνα με αναπηρία σε ποσοστό άνω του 67%.
Η ψήφιση του νομοσχεδίου αποτελεί την μεγαλύτερη επιτυχία στην σύγχρονη ιστορία του κλάδου. Ένα σήριαλ που κράτησε 18 ολόκληρους μήνες φτάνει στο τέλος του. Είναι η δικαίωση για τον αγώνα όλων των συναδέλφων αλλά και της διοίκησης της Ομοσπονδίας που αντιμετώπισε με σοβαρότητα και υπευθυνότητα δύσκολες και πρωτόγνωρες καταστάσεις αλλά και πόλεμο ακόμη κι εκ των έσω. Όπως και να έχει τέλος καλό, όλα καλά…
ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΩΝ ΑΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ….
Τα παπαγαλάκια της συγκυβέρνησης και της νέας τάξης πραγμάτων έντεχνα προωθούν, με όποιο μέσο μπορούν, ότι εάν τα άκυρα ψηφοδέλτια υπερβούν το 51% τότε γίνεται διαγραφή του πρώτου κόμματος που υπερίσχυσε στην εκλογική αναμέτρηση!!!
Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012
«Αγκελα, μην πατήσεις το πόδι σου στην Ελλάδα..!»
ΤΡΙΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ALCO ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ NEWSBOMB
Στο β' μέρος του «newsbomb “political x-ray” by alco» (Απριλίου) οι Ελληνες πολίτες επιλέγουν τα "ανεπιθύμητα πρόσωπα" μεταξύ των ξένων ηγετών.
Μειώσεις στα κόμιστρα των ταξί Καβάλας..!
Στη Γενική συνέλευση των μελών του Euro Taxi Καβάλας που πραγματοποιήθηκε χθες με θέμα συζήτησης την αλλαγή της τιμολογιακής πολιτικής των ταξί, προκειμένου να πέσουν τα κόμιστρα ,τα μέλη αποφάσισαν μειώσεις εως και 50% στις διάφορες χρεώσεις.
Συγκεκριμένα καταργείται το νυχτερινό τιμολόγιο, η επιβάρυνση 1,6 ευρώ για κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο
Ο αργός θάνατος του ταξί..!
Δεκαετίες τώρα ο κλάδος των αυτοκινητιστών ταξί έχει περιχαρακωθεί γύρω από την άυλη αξία της άδειας. Από τα μέσα της δεκαετίας του 1930, όταν το επάγγελμα ξεκίνησε να κλείνει, η σημασία της αποκτούσε όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους αυτοκινητιστές και, ήδη, από τη δεκαετία του 1950 άρχισε να γίνεται αντικείμενο
Αποσύνδεση της ασφαλιστικής ενημερότητας από τον έλεγχο του ΕΔΧ αυτοκινήτου από τον έλεγχο του ΚΤΕΟ
Σε συνεχή αναζήτηση στα θέματα του ταξί ο πρόεδρος του σωματείου της Σπάρτης, ο φίλος μου Σωτήρης Ροϊνός, επισημαίνει την αποσύνδεση στο πολυνομοσχέσιο, της ασφαλιστικής ενημερότητας από τον έλεγχο του ΕΔΧ αυτοκινήτου από τον έλεγχο του ΚΤΕΟ, σε δημοσίευσή του στο facebook
Sotiris Roinos
Sotiris Roinos
Όταν ο Θύμιος χαριεντίζεται με τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας..!
Το Eλληνάκι έχει φτιάξει εδώ και καιρό στο Facebook ένα album φωτογραφιών υπό το σαφή τίτλο "Οι Ελληναράδες που αγάπησα". Θα του πρότεινα να προσθέσει και την παρακάτω φωτογραφία, την οποία και δημοσίευσε χθες στο Twitter ο πολιτικός συντάκτης Δημήτρης
Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012
Ο ξεκαρδιστικός διάλογος Ραγκούση - Λυμπερόπουλου...!
Μια τυχαία συνάντηση που έβγαλε αρκετό χιούμορ είχαν ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θ. Λυμπερόπουλος, με τον νυν υφυπουργό Άμυνας Γ.Ραγκούση.
Οι δυο τους που είχαν σε έντονη κόντρα από την περίοδο του θέματος της απελευθέρωσης της αγοράς ταξί συναντήθηκαν τυχαία στην Βουλή.
"Πως ... είσαι πρόεδρε;" τον ρώτησε ο Ραγκούσης "Άστα αυτά" είπε γελώντας οι Θύμιος. "Πέρνα από το υπουργείο να τα πούμε" του απάντησε ο υφυπουργός."
Εκεί δεν έχω να... απελευθερώσω τίποτα" "Έχεις τα... ΚΨΜ", απάντησε ο Θύμιος και οι υπόλοιποι της παρέας -Καλαφάτης και Μανιάτης,ξέσπασαν στα γέλια... apospasma.gr
http://www.palo.gr
Οι δυο τους που είχαν σε έντονη κόντρα από την περίοδο του θέματος της απελευθέρωσης της αγοράς ταξί συναντήθηκαν τυχαία στην Βουλή.
"Πως ... είσαι πρόεδρε;" τον ρώτησε ο Ραγκούσης "Άστα αυτά" είπε γελώντας οι Θύμιος. "Πέρνα από το υπουργείο να τα πούμε" του απάντησε ο υφυπουργός."
Εκεί δεν έχω να... απελευθερώσω τίποτα" "Έχεις τα... ΚΨΜ", απάντησε ο Θύμιος και οι υπόλοιποι της παρέας -Καλαφάτης και Μανιάτης,ξέσπασαν στα γέλια... apospasma.gr
http://www.palo.gr
Συνάντηση Βορίδη με Σωμ.Ταξί Χαλκίδας..!
Κατευθείαν στα "βαθειά" το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Ταξί Χαλκίδας.
Σήμερα, Τετάρτη 28 Μαρτίου, συναντήθηκε το νέο Δ.Σ. του Σωματείου Ταξί Χαλκίδας με τον υπουργό Υποδομών κ. Βορίδη.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα καυτά θέματα της Χαλκίδας αλλά και το φλέγον θέμα των ταξί. Μαζί με τους συνδικαλιστές των ταξιτζήδων, ο βουλευτής Σίμος Κεδίκογλου και ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Αποσ. Βαρδακώστας.
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Σωματείου Ταξί Χαλκίδας ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ο αντιπρόεδρος ΠΑΤΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και ο Γραμματέας ΤΣΑΚΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ.
Οι συνδικαλιστές της Χαλκίδας συναντήθηκαν και με τον Πρόεδρο των Ταξιτζήδων Θύμιο Λυμπερόπουλο.
http://allaboutevia.blogspot.com
Σήμερα, Τετάρτη 28 Μαρτίου, συναντήθηκε το νέο Δ.Σ. του Σωματείου Ταξί Χαλκίδας με τον υπουργό Υποδομών κ. Βορίδη.
Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα καυτά θέματα της Χαλκίδας αλλά και το φλέγον θέμα των ταξί. Μαζί με τους συνδικαλιστές των ταξιτζήδων, ο βουλευτής Σίμος Κεδίκογλου και ο περιφερειακός σύμβουλος κ. Αποσ. Βαρδακώστας.
Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο Πρόεδρος του Σωματείου Ταξί Χαλκίδας ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ, ο αντιπρόεδρος ΠΑΤΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ και ο Γραμματέας ΤΣΑΚΟΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ.
Οι συνδικαλιστές της Χαλκίδας συναντήθηκαν και με τον Πρόεδρο των Ταξιτζήδων Θύμιο Λυμπερόπουλο.
http://allaboutevia.blogspot.com
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. [28-3-2012]
ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Προς:
Το προεδρείο του Δ.Σ της ΠΟΕΙΑΤΑ.
Ζητάμε την έκτακτη σύγκλιση του Δ.Σ της ΠΟΕΙΑΤΑ προκειμένου να συζητηθεί το νομοσχέδιο απελευθέρωσης στα ΤΑΞΙ, που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση.
Το εν λόγω νομοσχέδιο, είτε με τη ''καλή'' είτε με την ''κακή'' εκδοχή του, είτε με την ενδιάμεση, θα σημάνει την χειροτέρευση της ήδη δύσκολης θέσης μας και θα ανοίξει το δρόμο για την οριστική μας χρεοκοπία και την αρπαγή της θέσης εργασίας μας από τα μονοπώλια.
Η πλειοψηφία της ΠΟΕΙΑΤΑ είναι συνυπεύθυνη για τις καταστροφικέςσυνέπειες που θα σημάνει στην πράξη για χιλιάδες συναδέλφους η ψήφιση από τη βουλή ενός τέτοιου νομοσχεδίου, που ολοφάνερα στοχεύει στην παράδοση των υπηρεσιών ΤΑΞΙ στους κεφαλαιοκράτες του ΣΕΤΕ.
Κύριοι σήμερα, και κάθε μέρα που περνάει γίνεται φανερό, ότι η επιλογή της ηγεσίας της ΠΟΕΙΑΤΑ, να παίξει το μέλλον του αυτοαπασχολούμενου επαγγελματία, ταξιτζή στο κομματικό χρηματιστήριο άξιων του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ και του ΛΑΟΣ, περιφρονώντας κάθε έννοια αγώνα, κάθε έννοια αγωνιστικής αλληλεγγύης κι εμπιστοσύνης, ισοδυναμεί με παράδοση και ξεπούλημα.
Οι αγωνιστικές δυνάμεις των επιτροπών της ΠΑΣΕΒΕ επανειλημμένα εκφράσαμε την ανησυχία μας, καλέσαμε τον κλάδο σε αγωνιστική ετοιμότητα την ίδια ώρα που εσείς διαβουλεύεστε με τον Υπουργό την ίδια ώρα που στηρίζεται τις επιλογές του και που σήμερα δηλώνεται ότι «ελπίζετε στο καλύτερο».
Σας καλούμε έστω την ύστατη ώρα να προχωρήσετε σε κάλεσμα για κινητοποιήσεις του κλάδου με αρχή την πρώτη μέρα που θα συζητείται το έκτρωμα σε οποιαδήποτε μορφή στη Βουλή.
Ο εκλεγμένος σύμβουλος της ΕΠΣ, στην ΠΟΕΙΑΤΑ.
Παναγιώτης Μαυρίκης.